Jeśli chodzi o stronę internetową dealera samochodowego, trzeba się skupić na trzech słowach: „Prostota to elegancja”. Białe przestrzenie i proste kształty są istotne, jeśli chodzi o tworzenie stron Warszawa bo mogą nadać stronie dealera samochodowego mocną i bardziej profesjonalną osobowość.
Oto kilka powodów, dla których warto wybrać elegancką, gustownie zaprojektowaną stronę internetową dla dealera samochodowego, bez względu na to czy jesteś jednym z nich czy odpowiadasz za ten projekt.
Powód 1: Skanowanie wzrokiem jest łatwiejsze
Nikt nie ma cierpliwości do tego, aby przeczytać pełną treść tekstową w swojej witrynie. Zamiast tego większość odwiedzających przegląda strony. Dzięki prostemu, ale eleganckiemu projektowaniu stron internetowych nawet roboty sieciowe łatwiej i w krótkim czasie będą skanować. Zwiększa to liczbę odwiedzających, co z kolei zwiększa ruch w witrynie.
Powód 2: Lepsze wrażenia użytkownika
Uproszczony projekt zapewnia o wiele bardziej pozytywne wrażenia użytkownika podczas nawigacji na stronie internetowej dealera samochodowego.
Oto przykłady wskazówek, które upraszczają projektowanie witryny:
- Popracuj mocno nas swoją główną stroną, aby uzyskać dobrze podzieloną na segmenty i sformatowaną treść tekstową. Powinno to być łatwe do odczytania, z wyróżnionymi głównymi hasłami.
- Ogranicz wezwania do działania na swojej stronie głównej do najważniejszych zadań i podkreśl je.
Powód 3: Bez uczucia natręctwa
Wiele stron internetowych dealerów samochodowych wydaje się dość krzykliwych, a złożone projekty są bardziej wyraziste. Z drugiej strony, uproszczona konstrukcja zapewnia przejrzystość, która zwiększy jakość danej witryny. Łatwiej jest połączyć wezwania do działania z dialogiem, dzięki uproszczonemu projektowaniu strony internetowej, co zmniejsza odporność klientów na zmiany w sprzedaży.
Powód 4: strona internetowa ładuje się w mgnieniu oka
Czas wczytywania strony jest jednym z głównych kryteriów poprawy SEO i doświadczeń użytkowników. Bez ciężkich obrazów i aplikacji czas wczytywania strony wyniesie poniżej 3 sekund, co oznacza mniejszy współczynnik odrzuceń.
Możesz analizować szybkość i wydajność witryny za pomocą narzędzi takich jak np. Speed Test, WebPageTest, itp.
Powód 5: Poprawia współczynniki konwersji
Większość salonów samochodowych nie ma świadomości, że uproszczony projekt strony internetowej poprawia współczynniki konwersji. Treść Twojej witryny będzie wyglądać czysto i nieinwazyjnie, odbiorcy łatwo zrozumieją Twoją propozycję wartości i lepiej zareagują na Twój marketing. Wszystko to doprowadzi do wzrostu współczynników konwersji i większej sprzedaży samochodów.
Oczywiście wszystkie te kwestie związane z projektowaniem stron internetowych są rozwiązywane, gdy wybierzesz opcję, jaką jest responsywna strona dealera samochodowego. Witryny tego rodzaju są nie tylko eleganckie i bogate w funkcje, ale również wyposażone w potężne wizualne aplikacje sprzedażowe. Aby uzyskać więcej informacji, warto poszukać rekomendacji najlepszych firm.
Agencja interaktywna 4dl.pl