Jazda bez trzymanki: jak przyciągnąć młodych artystów do swojej szkoły?

Istnieje wielu potencjalnych uczniów tańca na różnych etapach podejmowania decyzji dotyczących uczestnictwa w zajęciach. Niektórzy po prostu myślą o tym, niektórzy są wolni tylko w niektóre dni, podczas gdy inni chcą tylko uczęszczać na lekcje określonego gatunku tańca. Musisz uchwycić ich plany za pomocą strategii marketingu tanecznego lub sztuk scenicznych. Oto kilka wskazówek, które możesz wdrożyć, aby to osiągnąć.

Branding

Każda szkoła tańca lub sztuki scenicznej chce być pierwszym wyborem, jeśli chodzi o przyciąganie nowych uczniów. Branding odgrywa ogromną rolę w osiągnięciu tego. Jeśli chcesz wzmocnić pojęcie swojej szkoły jako oferty pakietu pierwszej klasy, konieczny jest silny wizerunek marki. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji. Poczytaj więcej na ten temat tutaj: https://www.sn2.eu .

Strona internetowa: doświadczenie użytkownika i podróż dla klienta

Twoja witryna jest witryną sklepową i będzie przyciągać lub odpychać – upewnij się, że jednak ta pierwsza opcja. Musi zauroczyć twoją widownię i potencjalnych klientów wspaniałymi treściami i przyciągającymi wzrok zdjęciami, jednak musi być również łatwa w nawigacji i ułatwiać widzom znalezienie informacji, których szukają jak to jakie są rodzaje sztuki teatralnej albo czym wyróżnia się współczesna forma sztuki teatralnej. Co więcej, odnalezienie tego musi się odbywać w łatwy, płynny sposób sposób. Prosta nawigacja i podstawowe nagłówki z pewnością pomogą. Konieczne są jasne i określone „wezwania do działania”.

„Wezwanie do działania” może być tekstem lub obrazkiem zachęcającym widza do kliknięcia i przeniesienia do rejestracji, linku e-mail, dodatkowych informacji itp.

Lokalni partnerzy offline i online

Wzajemna promocja to wspaniały marketing, którego osiągnięcie kosztuje niewiele. Znajdź lokalne firmy lub kluby, które mogą łączyć się ze szkołą (np. sklep z odzieżą taneczną, amatorskie grupy muzyczne, sklepy muzyczne) i spróbujcie wzajemnie promować się za pomocą ulotek, plakatów itp. Lub nawet możesz organizować z nimi konkurs, oferując bezpłatne zajęcia jako nagrody.

Pokaż siebie jako eksperta

Wykorzystaj swoją wiedzę specjalistyczną, aby dalej promować swoją firmę. Skontaktuj się z lokalną gazetą i lokalnymi stronami internetowymi i zainteresuj ich usługami, pisząc dla nich jako ekspert tłumaczący jakie są rodzaje teatru bądź na temat innych powiązanych tematów – to z kolei może przyciągnąć więcej widzów Twojej strony.

Media społecznościowe

Nigdy nie należy w dzisiejszych czasach lekceważyć mocy mediów społecznościowych, blogów i zewnętrznych linków z innych stron internetowych. Im więcej publikujesz wiadomości lub aktualizujesz bloga, tym wyżej znajdziesz swoją witrynę w rankingach wyszukiwarek. Im wyżej znajdziesz się w rankingach, tym więcej osób odwiedzi Twoją witrynę. Media społecznościowe to fantastyczna metoda komunikowania się w przyjazny, nieformalny sposób, nie tylko z obecnymi, ale również potencjalnymi uczniami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *