W sieci można przeczytać naprawdę dużo na temat tego jak wprowadzić ludzi do swojej firmy – ale co, jeśli jesteś osobą, która lubi wychodzić do swoich klientów?
W branży kosmetycznej są ogromne możliwości – luksus, że nawet nie musisz opuszczać domu aby zrobić się na bóstwo, jest dość wyjątkowym pożądanym udogodnieniem. Ale w jaki sposób upewnisz się, że jesteś tą osobą do której będą dzwonić klientki, które domagają się tego luksusu?
Oto kilka miejsc, w których możesz rozpocząć przenosić mobilny biznes kosmetyczny na wyższy poziom – reklamując efektywnie!
1. Reklama
Jako kosmetyczka mobilna nie będziesz mieć pomieszczeń, które są świetne pod względem obniżonych kosztów. Co to jednak oznacza, czy nie będziesz miał widoczności – nikt nie będzie wiedział, że istniejesz, chyba że powiesz tym osobom o tym.
Dlatego reklama jest kluczowa – powinnaś wypróbować Facebooka, reklamy, czasopisma, artykułów, Twitter też – daj się poznać, aby inni wiedzieli, że jesteś gotowa na dostarczenie optymalnych zabiegów takich jak makijaż permanentny warszawa czy przedłużanie rzęs.
Zacznij od małych celów np. wypróbuj jedną nową opcję reklamową już w tym tygodniu – na małą skalę – i zmierz wyniki, aby zobaczyć, czy to przynosi zamierzone efekty. Nigdy się nie dowiesz, dopóki nie spróbujesz!
2. Komunikuj się
Komunikacja jest kluczem do udanego mobilnego biznesu kosmetycznego. Gdy już się o tobie dowiedzą, porozmawiaj z nimi za pośrednictwem e-maili, tekstów, blogów, Twojego Facebooka – przypomnij im, że jesteś i czekasz na zlecenia, podziel się z nimi interesującymi informacjami i zachowaj ich uwagę, aby kiedy będą gotowi na następne usługi, będziesz pod ręką.
3. Bądź pasjonatką!
Rozstanie się z ciężko zarobionymi pieniędzmi aby je przeznaczyć na luksusowy masaż lub opaleniznę przed imprezą to wielka sprawa dla ludzi – i chcą dać swoje pieniądze komuś, kto lubi robić to, co robi. Bądź pozytywna, bądź osobą pasjonującą się pięknem – to fantastyczna branża, która ma tak wiele do zaoferowania!
Jeśli Ci się to nie spodoba, nigdy nie uda ci się osiągnąć sukcesu – nikt nie chce oddać się w ręce kogoś, kto sam nie wygląda jak gwiazda filmowa. Pamiętaj, że ludzie wolą towarzystwo pozytywnych ludzi, więc miej w sobie serce do tego, co robisz i uśmiech na twarzy!
4. Strona internetowa
Podczas gdy Facebook będzie nieocenionym źródłem informacji dla klientów, strona internetowa jest również niezbędnym narzędziem. Twoja witryna będzie pierwszym miejscem, w którym naprawdę mogą Cię poznać – i powinna być miejscem, w którym umieszczać wspaniałe rzeczy, o których potencjalni klienci chcieliby usłyszeć.
Upewnij się, że dzięki Twojej stronie internetowej wiedzą trochę o:
-
Tobie
-
Twojej dostępności
-
oferowanych usługach i opcjach cenowych
Co najważniejsze, daj im powód, by chcieli się z Tobą skontaktować – oferta, której nie można się oprzeć, byłaby świetnym miejscem do rozpoczęcia! Nie zapomnij też, że łatwo znajdą numer kontaktowy do Ciebie, to bardzo ważne!