Sposoby na odchudzanie dzięki monitorom fitness

Wiele osób inwestuje w monitory fitness, aby pomóc im schudnąć. To sprytny pomysł, zwłaszcza jeśli wykorzystujesz te urządzenia w pełni.

Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z trackerów fitness, prawdopodobnie zastanawiasz się, które funkcje pomagają w utracie wagi. Oprócz śledzenia podstawowych informacji o zdrowiu, monitory kondycji pomagają utrzymać się na szczycie celów, niezależnie od tego, czy jest to dzienny cel kroków, czy tygodniowy cel aktywności. Wiele monitorów fitness integruje się również z popularnymi aplikacjami zdrowotnymi, fitnessowymi lub muzycznymi.

Zebraliśmy ten przewodnik, aby pokazać różne sposoby korzystania z urządzenia do monitorowania kondycji, aby schudnąć. Czytaj dalej, aby poznać wszystkie sztuczki i wskazówki, których będziesz potrzebować podczas swojej podróży odchudzającej.

Fitness tracker a smartwatch

Monitory fitness i smartwatche znacznie się pokrywają. Jest jednak między nimi kilka różnic.

Monitor kondycji służy przede wszystkim do śledzenia informacji o zdrowiu i kondycji. Jego funkcje są nieco ograniczone i są zgodne tylko z wybranymi aplikacjami. Mając to na uwadze, monitory fitness często zdobywają pochwały za odfiltrowanie „szumu” powiadomień push dotyczących smartfonów.

Z drugiej strony smartwatche działają jak smartfony na twoim nadgarstku. Oprócz śledzenia informacji o zdrowiu i kondycji w różnych aplikacjach, możesz odbierać i odpowiadać na połączenia, SMS-y i e-maile. Często używane są również do płatności zbliżeniowych. Wiele aplikacji niezwiązanych z fitnessem integruje się również ze smartwatchami, takimi jak Huawei Watch GT 2 Classic.

Czy potrzebuję trackera fitness, aby schudnąć?

Wiele osób z powodzeniem schudło bez urządzenia do monitorowania kondycji. Posunęli się naprzód w swojej podróży odchudzającej poprzez konsekwentne ćwiczenia, grupy wsparcia odchudzania lub zmiany stylu życia i diety.

Jednak niektóre osoby uważają, że urządzenia do monitorowania kondycji mają duży wpływ na osobistą odpowiedzialność. Coś tak prostego, jak przypomnienie, aby wstać lub wypić wodę, pomaga użytkownikom ustalić i utrzymać rutynę.

Osoby, które potrzebują pomocy w rejestrowaniu informacji o stanie zdrowia i kondycji, doceniają sposób, w jaki monitory fitness usprawniają ten proces. Odczyty w czasie rzeczywistym są przesyłane do pulpitów nawigacyjnych użytkowników, co ułatwia śledzenie celów. Łatwo jest również przeglądać trendy i odpowiednio je dostosowywać.

Jak korzystać z urządzenia do monitorowania kondycji, aby schudnąć

Śledź kroki

Pozostanie aktywnym – w przeciwieństwie do siedzącego trybu życia – jest podstawą utraty wagi. Na szczęście urządzenia do monitorowania kondycji są wystarczająco intuicyjne, aby rejestrować codzienną liczbę kroków, aby było to proste.

Według Kliniki Mayo, przeciętny Amerykanin pokonuje około 4000 kroków dziennie. Jeśli utrata masy ciała jest Twoim głównym celem fitness, zaleca się zwiększenie dziennego celu kroków do 10 000.

Chociaż wydaje się to ogromnym przedsięwzięciem, monitory fitness mogą pomóc. Możesz tworzyć mniejsze cele codziennie — a nawet co godzinę — aby przypominać Ci o częstszym poruszaniu się. Wiele monitorów fitness ma również dedykowane ustawienia do wykrywania kroków w oparciu o określone aktywności, takie jak chodzenie, zumba lub jogging.

Używaj przypomnień o jedzeniu i piciu

Korzystanie z przypomnień monitora fitness może pomóc w utrzymaniu zdrowych harmonogramów żywienia i picia. Pomoże Ci to osiągnąć codzienne cele żywieniowe, dzięki czemu Twoje ciało poczuje się usatysfakcjonowane – lub będzie napędzane energią poprzez treningi.

Ustaw programy w swoim monitorze fitness, aby przypominać o codziennych posiłkach i spożyciu wody. Niektóre urządzenia śledzące umożliwiają ustalanie tygodniowych harmonogramów przypomnień dotyczących pracy, szkoły i treningów. Zaawansowani użytkownicy urządzeń do monitorowania kondycji często używają przypomnień, aby jeść o optymalnych porach w ciągu dnia, aby zmaksymalizować utratę wagi.

Monitoruj sen

Regeneracja jest ważna podczas ćwiczeń, dlatego nie jest niespodzianką, że jakość snu wpływa na cele związane z odchudzaniem. W rzeczywistości Klinika Mayo zauważa, że ​​zły sen wiąże się ze zwiększonym uczuciem głodu i przyrostem masy ciała.

Wiele monitorów fitness można nosić w nocy, aby zapewnić szczegółowe raporty dotyczące zdrowia snu. Dzięki nim będziesz w stanie zidentyfikować trendy związane z nawykami snu. Z kolei będziesz mógł wprowadzać zmiany w stylu życia, aby poprawić jakość snu, niezależnie od tego, czy wyłączasz urządzenia wcześniej wieczorem, czy ograniczasz nocne podjadanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *