Pendrive z logo – warto go rozdać z materiałami promo w środku!

Po spędzeniu sporej ilości czasu na wyborze odpowiedniego niestandardowego dysku flash USB, który będzie pasował do Twojej marki, upewniając się, że logo wygląda na właściwym punkcie i że Twoje zamówienie dotrze na czas na wydarzenie, w końcu odebrałeś dostawę markowych dysków flash USB. Ale emocje mogą szybko zniknąć, gdy uświadomisz sobie, że masz 500 napędów, do których możesz dodać swoją najnowszą broszurę, masz tylko dwa porty USB, a wydarzenie, którego potrzebujesz, jest bliskie!

Jednak gdybyś skorzystał z bezstresowej usługi wrzucenia danych na zamówione USB, taka sytuacja nie stanowiłaby problemu, nie tylko oszczędzając Twój czas, ale także ból głowy, który nieuchronnie pojawiłby się przed całą sytuacją.

Dlaczego jeszcze warto rozdawać pendrive’y z materiałami promocyjnymi?

Oprócz oszczędzania czasu przesyłanie danych jest bardziej ekologicznym sposobem udostępniania plików klientom. Zmniejszenie wpływu na środowisko oznacza również oszczędność pieniędzy na kosztach drukowania. Ponadto zmiany danych na dyskach flash USB można łatwo wprowadzić w ostatniej chwili, zastępując pliki zamiast ponownie drukować dokumenty. Przede wszystkim jest to wygodny sposób na obejrzenie najnowszej broszury lub prezentacji przez klientów bez obciążania ich ciężkimi ryzami papieru.

Wstępne ładowanie danych USB umożliwia znakowanie dysków nie tylko zewnętrznie za pomocą logo, ale także wewnętrznie za pomocą plików. Ponieważ klientowi przypomina się o twoich usługach za każdym razem, gdy używany jest USB, zwiększa się szansa na pomyślne generowanie potencjalnych klientów.

Agencje reklamowe oferujące takie usługi zwykle mogą ładować więcej niż 30 dysków jednocześnie, co oznacza, że Twoje dane zostaną dodane szybko i sprawnie, więc musisz skoncentrować się tylko na treściach, które chcesz na nich umieścić.

Nie ma również ograniczeń co do typu pliku, który można przesłać. Niezależnie od tego, czy są to filmy, prezentacje Powerpoint lub materiały promocyjne, o ile są one obsługiwane przez system operacyjny (i klientów). A ponieważ twój USB jest plug and play, twój klient ma natychmiastowy dostęp do twoich plików, czy to za pomocą tabletu, laptopa, komputera PC, Maca, czy nawet Smart TV!

Wiele agencji oferuje opcje przesłania na zamówione USB do 400 MB danych na każdy dysk za darmo (większe pliki niosą zwykle niewielką opłatę za dysk), a przy pojemności pamięci do 64 GB nie ma ograniczeń co do ilości, którą możesz dodać. Możliwe jest również zablokowanie danych na dysku. Ten proces dzieli dysk na dwie części, co oznacza, że ​​strony z danymi nie można usunąć, ale pustej strony można normalnie używać do dodawania i usuwania plików zgodnie z wymaganiami.

Jeśli Twoje dane są zbyt duże, aby przesłać je e-mailem, możesz wysłać do agencji reklamowej, która zajmuje się tym zadaniem za pośrednictwem bezpłatnej usługi przesyłania danych, takiej jak np. Dropbox. Idealnie byłoby zrobić to na 1-2 dni po złożeniu zamówienia, aby nie powodować żadnych opóźnień.

Konsultacja merytoryczna artykułu: promogift.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *