Postaw na audyt UX i zaoszczędź swój czas!

Patrząc na swoją witrynę i skąd pochodzą konwersje (lub ich brak), możesz pomyśleć, że niektóre aspekty muszą zostać zmienione, aby stworzyć lepszą podróż klienta. Łatwo jest rozpocząć testowanie A/B miliona różnych pomysłów, ale skąd masz wiedzieć, czy to, co testujesz, ma znaczenie, wymaga przetestowania, czy może coś zmienić? Tu właśnie pojawia się audyt UX, czyli User Experience.

Audyty UX mogą zaoszczędzić dużo czasu na decydowaniu o Twojej strategii cyfrowej, zanim przejdziesz do samego wprowadzania zmian, dając Ci miejsce do rozpoczęcia, jaka strategia marketingowa w ogóle będzie mieć sens.

Jeśli zdarzyło Ci się zadać któreś z tych pytań, rozważ przeprowadzenie audytu UX:

• Dlaczego użytkownicy nie dokonują konwersji?
• Dlaczego ludzie się nie rejestrują?
• Co powstrzymuje bezpłatne konta przed przekształceniem się w płatnych klientów?
• Gdzie utknęli użytkownicy?
• Dlaczego tworzenie ebooków nie przyniosło efektu?
• Gdzie użytkownicy nie dokonują konwersji?
• Gdzie lub dlaczego odchodzą?
• Co działa, a co nie?
• Dlaczego zadowolenie klienta jest niskie?

To są pytania, które pojawiają się, gdy zauważysz, że coś jest nie tak. Jak to dokuczliwe uczucie, które pojawia się, gdy wiesz, że o czymś zapomniałeś. Trudność jest dwojaka. Po pierwsze, możesz nie wiedzieć, od czego zacząć, aby jak najlepiej wykorzystać swój czas, a istnieje tak wiele opcji rzeczy, które możesz przetestować lub poprawić. Następnie łatwo jest być „zbyt blisko swojego produktu” i coraz trudniej wyjść poza biznes i spojrzeć na witrynę ze świeżej perspektywy, a audyt UX przeprowadzony przez takich specjalistów jak https://rebenagesta.com Ci w tym pomoże.

Musisz z nimi rozwiązać wszelkie problemy, które wywołały te pytania, ponieważ przejrzysta podróż klienta zamienia odwiedzających w klientów. Audyt UX pomaga usunąć problemy, które mogą utrudniać podróż odwiedzającym. Eliminuje aktualne problemy użytkowników i koncentruje wysiłki na celach i oczekiwaniach użytkowników. Skutecznie audyt UX jest oceną skrzyżowania potrzeb użytkowników z Twoimi celami biznesowymi.

Dobra, ale dlaczego?

Chociaż wiesz, że istnieje problem, możesz nie być pewien, czy jest to warte czasu i inwestycji, ale ogólnie audyt UX ma pewne daleko idące korzyści, które pomogą poprawić kondycję Twojej firmy. Audyt UX to niezależna, ale głęboko doświadczona analiza tego, gdzie witryna może powodować frustrację użytkowników.

Stosując analizę heurystyczną i ustalając priorytety głównych obszarów wymagających poprawy. Kończy się to dostosowaną listą kontrolną, czym należy się zająć i kiedy to zrobić, ostatecznie tworząc lepszą podróż klienta w Twojej witrynie.

Jaśniejsza i przyjemniejsza podróż klienta nie tylko zwiększa konwersje i sprzedaż, ale także zwiększa retencję i zaangażowanie użytkowników. Prowadzi to do szczęśliwszych klientów, lepszego postrzegania marki, mniejszej liczby telefonów do pomocy technicznej i niższych kosztów pozyskania. Ludzie będą mogli w naturalny sposób bez problemu poruszać się po Twojej witrynie, co sprawi, że będą chcieli do niej wracać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *