Priorytety w prowadzeniu mediów społecznościowych – znajdź swoje!

Marketing w mediach społecznościowych może zająć cały dzień, jeśli na to pozwolisz. Nie zajmuje dużo czasu, zanim znajdziesz się w króliczej norze czytania postów twoich ulubionych marek. Wkrótce będziesz przeskakiwać ze strony na stronę i z kanału na kanał. Mijają dwie godziny i nie masz nic do pokazania. Zwracanie uwagi na odbiorców również wymaga czasu. Odpowiadanie wszystkim, którzy wchodzą w interakcję z Twoimi treściami, jest trudne. Angażowanie się jak prawdziwy człowiek nie jest szybkim zadaniem.

Czasami przeszukiwanie niekończących się treści i interakcji w mediach społecznościowych jest ostatnią rzeczą, jaką ktokolwiek z nas chce robić z czasem. Ale media społecznościowe są ważnym narzędziem do rozwoju Twojej firmy i marki osobistej. Nie tylko to, ale to świetna platforma do promowania Twoich treści. A jeśli angażujesz się i wchodzisz w interakcję ze swoimi obserwującymi, możesz szybko zwiększyć ruch. Zamiast tracić czas, jest kilka sztuczek i wskazówek, które pomogą Ci uchronić się przed morzem aktualizacji w mediach społecznościowych.

Ustal priorytety platform

Obecnie na całym świecie są miliony aktywnych użytkowników mediów społecznościowych. To dla ciebie świetna informacja, prawda? Niekoniecznie. Prawdą jest, że prawie zawsze możesz dotrzeć do nowych klientów w mediach społecznościowych. Jeśli jednak poświęcisz siebie i swoją markę zbyt wielu sieciom, ryzykujesz, że rozprzestrzenisz się i nie skupisz na żadnej. Prowadzenie firmy i śledzenie każdego kanału mediów społecznościowych każdego dnia jest prawie niemożliwe.
Dlatego musisz skoncentrować swoje wysiłki na najpopularniejszych serwisach społecznościowych.

Skup swój czas i wysiłek na:

  • Facebooku,
  • Twitterze,
  • Instagramie,
  • LinkedIn.

A nawet to może być za dużo! Zastanów się nad swoją firmą i marką, decydując, które z nich wybrać. Jeśli nie jesteś zorientowany na wizualne treści, rozważ korzystanie z Facebooka, Twittera i LinkedIn. W końcu Facebook jest nadal królem mediów społecznościowych, pomimo tego, co mówią niektórzy wpływowi eksperci, gdy w grę wchodzą media społecznościowe.

Co to oznacza dla Ciebie?

Nie musisz spędzać każdego dnia na monitorowaniu LinkedIn czy Twittera. Powinieneś zaplanować publikowanie na nich treści, ale nie musisz sprawdzać ich tak często, jak Facebook! Skoncentruj się na ustalaniu priorytetów swoich wysiłków. Jeśli Twoja lista rzeczy do zrobienia jest podobna do mojej, jest wiele innych, być może ważniejszych, rzeczy do zrobienia, poza spędzaniem dodatkowego czasu na każdej platformie społecznościowej.

Zawężenie platform i celów do tych, które działają dla Twojej marki, może znacznie zmniejszyć czas spędzany codziennie w mediach społecznościowych. Co znajduje się na górze Twojej codziennej listy kontrolnej w mediach społecznościowych? Zazwyczaj jest to codzienne sprawdzanie kont. Chcesz poznać inne możliwości? Koniecznie zajrzyj na https://fejmowo.pl/ – to ważne miejsce, jeśli chodzi o rozkręcenie się w social mediach. Skorzystaj z tego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *