Prowadzisz serwis motoryzacyjny i nie wiesz w jaki sposób się zareklamować? Wywiad z kreatorem stron www, Janem Biedrzyńskim, wykładowcą prywatnej szkoły w Tarnowie.

20141210194951-10-questions-to-ask-when-hiring-a-webmaster

Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. I w przysłowiu nie chodzi tylko o branżę handlową, ale o różne dziedziny, w których reklama jest podstawą działalności. Idąc więc za tym porzekadłem można śmiało stwierdzić, że reklama jest rzeczywiście podstawą wszelkiej działalności gospodarczej.

Branża motoryzacyjna na której teraz się skupimy, podobnie jak inne dziedziny działalności charakteryzuje się pewną specyfiką. Niezależnie od tego, czy biznes opiera się na naprawie samochodów, ich sprzedaży, a może wynajmie jedno jest pewne- w branży motoryzacyjnej liczy się przede doświadczenie i to na jego podstawie budowane jest doświadczenie, a co za tym idzie, pozycja przedsiębiorstwa na rynku. Wiadomym jest, że istotną rolę w całym procesie odgrywa reklama, jednak w branży motoryzacyjnej powinna się wyróżniać odpowiednimi cechami. Jakimi? O to zapytaliśmy specjalistę, Janem Biedrzyńskim, który także jest wykładowcą jednej z prywatnych szkół informatycznych w Tarnowie (więcej informacji na stronie www.hauerpower.com/strony-internetowe-tarnow).

Ile prawdy jest w powiedzeniu, że reklama jest dźwignią handlu, a w naszym przypadku biznesu?

Jan Biedrzyński: Jest w tym sporo racji. Reklama może przybierać różną formę- od dawien dawna istnieje zjawisko zwane jako „poczta pantoflowa”, czyli reklama w przekazie ustnym, która w jakimś stopniu towarzyszy nam do dnia dzisiejszego. Jednak czasy się zmieniają, a wraz z nimi formy reklamowania usług. Właśnie dlatego odpowiedzią na zmieniające się realia jest reklama internetowa, a wraz z nią najpopularniejsza wersja, czyli strona www.

No właśnie, wśród tak dużej oferty firm oferujących usług tworzenia stron www można mieć nie lada problem ze znalezieniem tej, która spełni nasze oczekiwania i zrealizuje taką stronę internetową, która będzie w pełni oddawać ducha naszej działalności. Na co więc zwrócić uwagę przy wyborze takiej firmy?

Jan Biedrzyński: Przede wszystkim jest to charakter działalności oraz dotychczasowe zlecenia. Mówiąc o branży motoryzacyjnej, na której dzisiaj mamy się skupić, warto sprawdzić czy dana firma realizowała już projekty w tej dziedzinie.

Na co zwracać uwagę, zamawiając stronę www dla przedsiębiorstwa w branży motoryzacyjnej?

Jan Biedrzyński: Kluczową kwestią będzie szczegółowa informacja na temat profilu działalności, a więc dokładne wyszczególnienie, co jest przedmiotem naszej działalności w branży. Dobrze jest również dodać historią firmy, bowiem długa obecność na rynku również świadczy o szacunku wśród klientów, a co za tym idzie, przemawia na korzyść naszego przedsiębiorstwa. No i stylistyka strony. Fajnie jest, aby nawiązywała do działalności naszej firmy, ale zachowała umiar i dobry smak.

Jak laik w dziedzinie informatyki może sprecyzować swoje oczekiwania względem zamawianej strony? Nie każdy umie posługiwać się fachowym, informatycznym językiem.

Jan Biedrzyński: Bo nie każdy musi posiadać taką wiedzę. Mówiąc o projekcie strony internetowej, którą zamawiamy, można opisać efekty, jakie mają się na niej znaleźć, a za ich właściwe umieszczenie odpowiadają fachowcy.

Jeden komentarz dla wpisu “Prowadzisz serwis motoryzacyjny i nie wiesz w jaki sposób się zareklamować? Wywiad z kreatorem stron www, Janem Biedrzyńskim, wykładowcą prywatnej szkoły w Tarnowie.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *