Pamięci USB mogą być używane do różnych celów. Są idealne zwłaszcza dla firmy, która może chcieć rozdawać markowe USB na targach lub wystawie, aby pomóc promować nazwę firmy lub budować świadomość marki.
W szkołach, na uczelniach i uniwersytetach możesz użyć spersonalizowanego pendrive rozdając go wśród swoich studentów, aby zapisali się na konkretne zajęcia. Zastosowania pemięci USB z nadrukowanym logo są nieograniczone. Korzyścią dla firm jest to, że nie tylko możesz rozdać bardzo przydatny upominek reklamowy eksponujący logo USB, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient, któremu go podarujesz, przyczepi go do swoich kluczy i będzie z niego często korzystać, co oznacza, że logo Twojej firmy, strona internetowa adres i numer telefonu są zawsze do dyspozycji klienta, jeśli będzie chciał się z Tobą skontaktować.
Dlaczego jeszcze pendrive reklamowy to dobry pomysł?
Minęły już czasy bezużytecznych produktów promocyjnych. Najważniejszym prezentem promocyjnym, jaki można rozdać w tej i ostatniej dekadzie, są drukowane dyski USB, każdy ich potrzebuje i każdy korzysta z nich na co dzień, a niestandardowe USB to jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, które można używać do promocji swojej marki.
Pendrive USB z nadrukiem – jakiej pojemności użyć?
Więc zdecydowałeś, że będziesz używać spersonalizowanego USB w następnej kampanii marketingowej, więc jak najlepiej wykorzystać to, co masz? Zdecydowanie zalecamy wydrukowanie logo na jednej stronie pamięci flash USB, a danych kontaktowych na drugiej. Jest również sporo klientów, którzy wybierają markową pamięć USB z nadrukowanym logo po obu stronach. Najlepiej jest wu ec użyć każdej strony niestandardowego USB z innym drukowanym tekstem lub logo. To kosztuje dodatkowe złotówki – ale zdecydowanie są tego warte.
Sam pomyśl: wydrukujesz swoje logo z jednej strony, a twój adres URL i / lub numer telefonu z drugiej – w agencjach takich jak itgadzety.pl zwykle jest to w tej samej cenie, co samo logo wydrukowane po obu stronach markowego USB, a zatem takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie promocyjnej ekspozycji tego gadżetu. Ok, więc zdecydowanie zamierzasz rozdawać dyski USB na następnych targach lub wystawach, na których bierze udział Twoja firma, ale jak wybrać pojemność, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom? To pytanie zadaje nam wielu naszych klientów.
Ok, jaką pojemność spersonalizowanego USB chciałbyś użyć – i uwaga nie chodzi o to, by pytać „jaka jest najtańsza niestandardowa pamięć USB którą sprzedajesz?” Nie, jeśli chcesz, aby Twój klient zawiesił to USB na swoich kluczach i używał go do przechowywania muzyki, dokumentów i zdjęć, nie będziesz chciał wybrać najtańszej opcji 64 MB, która nie pomieści prawie żadnych danych. Wtedy Twoi klienci tak naprawdę nie będą pod wrażeniem Twojego wyboru, pendrive wrzucą do kosza. Jeśli szukasz czegoś, co zachęci klientów do używania – zalecamy nie mniej niż 1 GB pamięci USB. Przy tej pojemności Twój klient będzie mógł przechowywać o wiele więcej danych, dlatego jest bardziej prawdopodobne, że zawiesi markowy pendrive na swoich kluczach i… tak, zgadłeś, że będzie pamiętał nazwę twojej firmy, adres internetowy i numer telefonu.