Sprzedawco samochodów, a co z marketingiem w sieci?

Mimo że standardowe kanały reklamowe utrzymują się w erze Internetu, marketing cyfrowy gwałtownie rośnie, ponieważ marki rozpoznają łatwość dotarcia do odbiorców. Salony samochodowe nie mogą już polegać wyłącznie na starych walorach 30-sekundowych spotów telewizyjnych, 60-sekundowych radiowych i reklamach w gazecie. Ponieważ zwyczaje zakupowe konsumentów wciąż ewoluują, a coraz więcej osób korzysta z internetu, sprzedawcy samochodów muszą rozumieć i wykorzystywać cyfrowy krajobraz.

Marketing cyfrowy obejmuje nie tylko reklamę displayową i marketing w wyszukiwarkach, ale także optymalizację pod kątem wyszukiwarek, tworzenie stron www przyjazne dla użytkownika, zarządzanie reputacją online i śledzenie opinii online. Aby przyciągnąć więcej klientów do Twojej lokalizacji, musisz wdrożyć odpowiednie lokalne SEO samochodowe.

Lokalne motoryzacyjne SEO

Strategiczna reklama online i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych są niezbędnym elementem przyciągającym nowych klientów. Po co walczyć o kosztowne czasy antenowe, gdy Twoje pieniądze mogłyby być lepiej wydawane na aktualizacje strony, poprawiające rankingi wyszukiwarek dla niektórych lokalnych słów kluczowych i współpracujące z lokalnymi organizacjami, aby zwiększyć Twoją widoczność i zaufanie do społeczności?

Z biegiem czasu działania marketingowe dealerów zaczęły koncentrować się wokół wszystkich rzeczy: technologii cyfrowej sprzedaży, wyświetlania, pozycjonowania i przeglądów online. Telewizja i radio są “niezbędnymi złymi rzeczami”, które stały się coraz trudniejsze do przywrócenia pozytywnego zwrotu z inwestycji.

Wysiłki cyfrowe są niezbędne dla lokalnych dealerów samochodowych z następujących powodów:

Średnio nabywcy samochodów spędzają około 12 godzin na wyszukiwaniu w Internecie, gdy chcą kupić samochód. Internet pozostaje pierwszym źródłem nowych badań nad pojazdami.
Kupujący samochód patrzą na około 10 witryn dealerskich, zanim staną się kwalifikowanymi potencjalnymi klientami.

Trendy rynkowe roku pokazują, że wielu marketerów obniżyło swój budżet reklamowy, aby sfinansować więcej marketingu cyfrowego, a wydatki na reklamę telewizyjną pozostały bez zmian, jeśli nie zostały zredukowane. W gazetach spadł również średni spadek wydatków reklamowych o 10%. Ankiety wskazują, że firmy spodziewają się zwiększyć wydatki na marketing cyfrowy o 12,2% w ciągu najbliższych 12 miesięcy, podczas gdy tradycyjna reklama pozostaje w tyle z tempem wzrostu -2.1%.

Potrzebujesz więcej dowodów mocy cyfrowej? Przewiduje się, że tendencje te utrzymają się przez następne pięć lat. W przeciwieństwie do technologii cyfrowej tradycyjne przychody z reklam pozostaną bez zmian, a analitycy szacują, że całkowita roczna stopa wzrostu wyniesie tylko około 0,04%.

Ponieważ klienci nadal wykonują coraz więcej swoich badań i zakupów online, firmy śledzą te zachowania. Na przykład, weź pod uwagę Google stale rosnące przychody z reklam i znaczny wzrost wykorzystania mobilnego. Konsument cyfrowy nie wydaje się zwalniać, a także nie jest marketerem cyfrowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *