Targi motoryzacyjne – sprawdź czego nie może zabraknąć na Twoim stoisku

autoshowgva010316-1014

Organizatorzy targów (różnych branż) skupiają przeważnie najważniejszych producentów danego towaru. Ale nie tylko. W takich targach może wziąć udział każdy, kto zgłosi taką chęć i oczywiście będzie miał co tam pokazać. Jeśli chodzi o targi motoryzacyjne (samochody) polskich producentów jest raczej niewiele. Jednak targi motoryzacyjne nie oznaczają, że na takiej imprezie pokazywane są same samochody.

Tutaj prym wiodą raczej producenci zagranicznych marek. Ale w Polsce istnieją przecież producenci części samochodowych, które również mogą być prezentowane na takich targach. Wybierając się na targi motoryzacyjne i zajmując stoisko nie należy eksponować na nim tylko samego sprzętu, jaki produkujemy. Ważną rzeczą na każdych targach jest sama reklama, ponieważ z reguły targi są organizowane przede wszystkim dla niej. To właśnie reklama jest głównym „eksponatem” każdych targów.

Co umieścić na takim stoisku?

Każdy sprzedawca, czy producent może umieścić na swoim stoisku wszystko to, co może podnieść prestiż jego firmy, zareklamować ją, oraz sprawić, że np. inni producenci (ściśle związani z jego branżą) zechcą nawiązać z nim współpracę. Na targach, ich uczestnicy oraz goście zwiedzający, często podpisują wzajemne umowy kooperacyjne, mogące prowadzić do owocnej współpracy i oczywiście odpowiedniego zarobku dla każdej ze stron. Ale targi, to nie tylko tzw. happy end dla każdej firmy. Wprawdzie potencjalni klienci, czy też współpracownicy „krążą wokół”, jednak jaką mamy pewność, że podejdą właśnie do naszego stoiska? W końcu sama konkurencja jest „na wyciągnięcie ręki” w każdym kierunku, nie tak jak u „siebie w domu” – np. w odległości kilku przecznic. Czy może mamy założyć więcej baloników?, albo piękniejsze modelki mają uśmiechać się szeroko za ladą naszego stoiska? To też. Ale znacznie lepszym pomysłem może się okazać ustawianie np. fantazyjnego koszyczka w „poczesnym miejscu” stoiska, do którego możemy włożyć np. atrakcyjne gadżety elektroniczne. Oczywiście, ulotki papierowe – to norma. Także eleganckie wizytówki. Ale elektroniczne gadżety mogą być dobrym pomysłem na przyciągnięcie potencjalnego klienta.

Może powerbanki, albo pendrive?

Każdy elektroniczny drobiazg – jeśli jeszcze będzie przydatny – zostanie na pewno „przytulony” przez potencjalnych klientów. Duży wybór modeli i kolorów wpadł nam w oko na stronie https://memorabbit.pl/ – warto sprawdzić. Jeśli nie, można ich zachęcić, proponując jako kontakt (adres firmy, branża, telefon), podając pendrive i oczywiście uśmiechając się szeroko. Możemy być pewni, że nikt nie odmówi i zabierze ze sobą dane naszej firmy, które będą od tej pory skutecznie nas reklamować do czasu, aż taki pendrive odmówi posłuszeństwa (co zazwyczaj trwa znacznie dłużej, niż istnienie papierowej ulotki, czy wizytówki – choćby była najbardziej elegancka). Powerbanki można kupić w ilościach hurtowych od ich producentów, którzy często dają także możliwość odpowiedniego druku (zarówno grafiki, jak i tekstu). Gadżety elektroniczne to przedmioty, których zdecydowanie nie może zabraknąć na naszym stoisku, na targach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *