Ulotka reklamowa usług motoryzacyjnych – archaiczny przeżytek czy wciąż dobra metoda na reklamę?

Untitled-2

Istnieje wiele różnych sposobów marketingu/promocji i reklamy. W związku z powyższym niektórzy są zachwyceni wyborem i tym, że są tak liczne alternatywy, ale inni chcący skutecznie wypromować swoją firmę mogą czuć się wobec tej wielości rozwiązań zdezorientowani i przygnębieni. Na przykład konsternacja trwa, jeśli chodzi o ulotki marketingowe i reklamowe, gdyż z jednej strony słychać głosy, że już dawno poszły do lamusa i nie warto w nie inwestować, a z drugiej są uważane jako naprawdę dobra metoda na reklamę.

Jak jest w rzeczywistości?

Ulotki i broszury są w dalszym ciągu doskonałym sposobem promowania firmy każdej wielkości. Wydrukowanie fanie zaprojektowanych ulotek może być świetnym narzędziem promocyjnym, który powiadomi grupę docelową skutecznie o produktach i usługach, które im oferujesz. Ulotka reklamowa jest namacalnym narzędziem promocji sprzedaży, która może naprawdę pomóc firmie utkwić w umyśle konsumenta.

Jak się do tego zabrać?

Dostępność drukarni specjalizujących się w drukowaniu ulotek jest powszechna. Istnieje wiele drukarni i agencji poligraficznych, które produkują ulotki w różnych rozmiarach. Jednak do najbardziej popularnych rozmiarów należą A4, A5, A6. Można znaleźć tanie opcje drukowania ulotek w ramach lokalnej usługi drukowania lub też można poszukać ofert w internecie, gdzie będą prezentowane te najciekawsze wraz z milionami wyników.

Jak można skutecznie używać ulotek do promowania firmy?

Jeśli np. prowadzi się sklep i chcesz pokazać innym co masz na sprzedaż lub jeśli jesteś właścicielem restauracji i chcesz pochwalić się swoim menu to w jednym i drugim przypadku można wydrukować ulotki, np. oferujące specjalne zniżki dla wszystkich, które je okażą. Często różnego rodzaju bary i kluby decydują się też na wydrukowanie promocyjnych ulotek – zaproszeń specjalnych, dla osób które je otrzymały. Ulotki mają tendencję do tego, że sprawdzają się w marketingu bardzo dobrze, jeśli niosą ze sobą jakąś promocję Na przykład: “Przynieś tę ulotkę i odbierz x% zniżki.”

Czy jest to drogie rozwiązanie?

Ulotka nie musi być droga, ale przy wybieraniu formy trzeba pamiętać o tym, że zarówno jakość papieru, jak i sam projekt muszą odzwierciedlać dobre imię marki. Jeśli chcesz stworzyć swojej firmie profesjonalny wizerunek lepiej jeśli wydrukujesz ulotki na grubszym papierze i w luksusowych kolorach. Często materiały te są używane do przekazywania krótkich komunikatów – w takim wypadku można użyć cieńszego i tym samym tańszego papieru.

Jeśli jednak chcesz utworzyć wzbudzające zainteresowanie ulotki, które niosą wiele informacji na temat twojej firmy i chcesz pozostawić je w miejscu publicznym, by ludzie mogli sobie je zabrać musisz się już bardziej postarać, by w ogóle na nie zwrócili uwagę. Możesz zostawić stos ulotek w lokalnej bibliotece lub w lokalnym sklepie – w zależności od tego w jakich klientów chcesz uderzyć ze swoją ofertą. Nie słuchaj innych – jeśli sam jeszcze nigdy nie używałeś ulotek, aby promować swój biznes to warto o tym pomyśleć i zobaczyć, jaki wpływ będzie to miała na twoją firmę.

Jeżeli będziesz zainteresowany inną reklamą np. w postaci druku wielkoformatowego zobacz jak wygląda profesjonalna drukarnia ulotek

Jeden komentarz dla wpisu “Ulotka reklamowa usług motoryzacyjnych – archaiczny przeżytek czy wciąż dobra metoda na reklamę?”

  1. W mojej branży ulotki raczej nie zdają egzaminu. Mam lepszy sposób: rozdaje gadżety klientom. Każdy lubi dostawać darmowe gadżety 🙂 Ostatnio zamówiłem haft komputerowy na czapkach. Po mojej wsi każdy chodzi w tej czapce i mnie reklamuje pośrednio. I oto chodzi.

Odpowiedz na „RimaTimaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *