W dobie Internetu dziś każdy może pozyskiwać informacje z różnych źródeł, wedle uznania. Niestety, nie wszystkie źródła są zawsze wiarygodne lub aktualizowane. Łatwo przez to o dezinformację. Rozprzestrzenianie dezinformacji dotyczy nie tylko globalnych wiadomości, ale może również dotyczyć Twojej firmy i Twoich pracowników, co przełoży się na wyniki w pracy.
Informowanie ludzi na bieżąco nie jest to łatwe, tym bardziej, że nawet jedna informacja może zmieniać się kilkukrotnie w ciągu dnia i niestety każdy pracownik powinien wiedzieć o każdej ze zmian. W małej firmie jest to prostsze do wykonania, lecz nadal nie łatwe, jednak w większych firmach jest już niemały problem. Jeśli jesteś przedsiębiorcą to doskonale sobie zdajesz z tego sprawę. Zatem co możesz zrobić, aby uniknąć dezinformacji?
Digital Signage jako pomoc w przekazywaniu informacji
Istnieje wiele sposobów form przekazu, jednym z nich jest Digital Signage. Dzięki niemu możesz dotrzeć do wielu ludzi, w wielu miejscach, bez żadnego wysiłku. Czym jest Digital Signage ? Jest to cyfrowa komunikacja za pomocą ekranu. Dzięki Digital Signage możesz mieć pewność, że Twoi klienci, bądź pracownicy na bieżąco będą widzieć aktualizowane wiadomości. Wyświetlaną treścią na ekranach możesz zarządzać za pomocą platformy do Digital Signage, taką jak easyscreen.tv. Platforma ma bogatą bibliotekę szablonów z których możesz skorzystać oraz dostęp do źródeł wiadomości, które są stale aktualizowane poprzez kanały RSS. Samemu również możesz tworzyć materiały i je emitować. Mogą być to materiały promocyjne, godziny otwarcia, pogoda, informacja o pracowniku miesiąca, news dnia, dosłownie to czego w danej chwili potrzebujesz.
Stwierdzenie “obraz mówi więcej niż tysiąc słów” jest całkowicie poprawne. Wystarczy spojrzeć na media społecznościowe. Łatwiej, szybciej i przyjemniej jest zapamiętać obraz niż dźwięk. Nie tylko w Internecie można zauważyć to zjawisko, lecz chociażby w sklepie również. To co ładne przyciąga wzrok. Wyświetlacze Digital Signage są zatem idealnym sposobem na dotarcie do odbiorców i przyciągnięcie ich uwagi. Pokazując filmy informacyjne, pomocne wskazówki, gdyż dzięki temu możesz wejść w interakcję z odbiorcami i pomóc w pracy swoim pracownikom.