Jak mała nisza może przyciągnąć dużo ruchu organicznego?

Nie każdy jest w gigantycznej niszy, takiej jak marketing, sprzedaż, joga czy zdrowa żywność. Jeśli jesteś w takiej niszy, mądra strategia marketingu treści przyciągnie dużo ruchu organicznego. Z drugiej strony mała nisza? To jest trudne!

Po prostu nie ma zbyt wielu ludzi na świecie, którzy szukają Twojego konkretnego tematu. Możesz mieć problemy z generowaniem pomysłów na treść i przyciąganiem ruchu organicznego. Ale czy to oznacza, że nic Ci nie pomoże dobre pozycjonowanie? Ani trochę! Oto dobra wiadomość: nawet jeśli znajdujesz się w niszy o niewielkich obrotach, nadal możesz być mistrzem SEO, a sklep internetowy seo może Ci sporo pomóc w zwiększeniu ruchu. Będziesz musiał podejść do SEO nieco inaczej, ale nadal możesz uzyskać świetne wyniki.

Zwiększanie ruchu, zwiększanie widoczności, uzyskiwanie większej liczby linków przychodzących – wszystko jest możliwe bez względu na to, w jakiej niszy się znajdujesz.

Czy to oznacza, że ​​pozycjonowanie będzie prostsze?

Niestety nie. W rzeczywistości Twój proces SEO będzie składał się z wielu typowych zadań – technicznych SEO, optymalizacji strony, profili linków i tak dalej. Dlatego najpierw najlepiej postarać się o dokładne poznanie SEO. Aby jednak naprawdę uzyskać jak najwięcej z SEO, musisz zrozumieć, z jakimi problemami będziesz się mierzyć. Kiedy mówi się „nisza o małej liczbie wyświetleń”, chodzi o liczbę operacji wyszukiwania. Liczba wyszukiwań to liczba wyszukiwań przeprowadzonych przez określone słowo kluczowe. Większość słów kluczowych ma charakter sezonowy, co oznacza, że ​​są one częściej używane w określonych porach roku. Oczywistym przykładem są słowa kluczowe związane z wakacjami.

Czy widzisz już problem z małą liczbą wyszukiwań?

Jeśli słowo kluczowe ma zwykle mniejszą liczbę wyszukiwań, nie będzie zwracać na siebie wiele uwagi. Użytkownicy mogą wyszukiwać to słowo kluczowe tylko w określonych momentach lub w określonych sytuacjach. Możesz sprawdzić liczbę wyszukiwań słowa kluczowego za pomocą wielu narzędzi dostępnych online. Wpisz słowo kluczowe i kliknij „Szukaj”. Na stronie przeglądu słów kluczowych zobaczysz liczne informacje. Marketing treści jest popularnym słowem kluczowym, które może zwiększyć ruch w Twojej witrynie, przy 14 800 wyszukiwaniach miesięcznie w Google. Ale ponieważ chcesz również zintegrować z treścią słowa kluczowe z długiego ogona, musisz zrobić kolejny krok.

Czy Twoje słowo kluczowe jest zbyt szczegółowe lub niszowe?

Kiedy się nad tym zastanowisz, dobranie właściwych słów kluczowych jest absolutnie niezbędne w przypadku pozycjonowania niskonakładowego. Jeśli chcesz, aby ludzie znaleźli Twoją witrynę, musisz uszeregować ją według słów kluczowych, których używają. To jest podstawowe pozycjonowanie, ale jeśli jesteś w niszy z małą liczbą wyszukiwań, musisz się na tym bardziej skoncentrować. Jednym z problemów, które często widać, jest specyficzność słów kluczowych. Jak ogólne lub szczegółowe powinno być Twoje słowo kluczowe? To trudne pytanie. Mając to na uwadze, musisz pomyśleć o tym, zanim jeszcze wybierzesz słowa kluczowe. Innymi słowy, musisz przeprowadzić badanie słów kluczowych we właściwy sposób.

Artykuł Powstał Podczas Współpracy z Seochess.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *