Usługa callcenter – czy sprawdzi się w warsztacie samochodowym?

Prowadzisz warsztat samochodowy i chcesz na wiele sposobów wychodzić naprzeciw potrzebom swoich klientów? Ciekawym rozwiązaniem będzie stworzenie callcenter, czyli biura, którego pracownicy będą odpowiadali za bezpośredni kontakt z klientem. Taka opcja sprawdzi się szczególnie w przypadku dużych i rozbudowanych warsztatów samochodowych, z których usług korzystają duże ilości kierowców.

Niewielki, lokalny warsztat samochodowy potrzebuje zdecydowanie innej obsługi niż duży warsztat w wielkim mieście. W przypadku tej drugiej opcji najczęściej jest to bardzo rozbudowany biznes, który polega nie tylko na szeroko pojętej naprawie czy serwisie aut, ale również sprzedaży wielu części zamiennych. Do takich dużych warsztatów klienci często dzwonią z różnego rodzaju zapytaniami, gdy na przykład szukają interesującej ich usługi czy wolnego terminu. Choćby niewielki dział callcenter zdecydowanie ułatwi funkcjonowanie takiego warsztatu i pozwoli specjalistom od samochodów skupić się na wykonywaniu usług, a nie na odbieraniu telefonów.

Klient dobrze poinformowany

Dział callcenter w warsztacie samochodowym powinien być obsługiwany przede wszystkim przez osoby, które mają doświadczenie w branży motoryzacyjnej i są w stanie odpowiedzieć dzwoniącym klientom na wszelkie ich zapytania. Jeśli klient będzie zadowolony z rozmowy telefonicznej, z pewnością chętniej skorzysta z usługi niż wtedy, gdy przez telefon nie dowiedziałby się niczego. Warto więc zadbać o to, by w takim dziale pracowały osoby z odpowiednimi kwalifikacjami, które doskonale wiedzą, jakie usługi oferowane są w danym warsztacie, jak długo czeka się na termin itp. Ważne są również wszelkie kwestie techniczne, które ułatwią klientom kontakt. W tym celu doskonale sprawdzą się usługi telefonii internetowej, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów firmowych. Sprawna i zaawansowana technologicznie wirtualna centrala to opcja, z której warto skorzystać, gdyż daje całe mnóstwo możliwości zarówno klientom, którzy dzwonią, jak i osobom, które obsługują telefony.

Wiele możliwości kontaktu dla klientów

Jeżeli chcemy, aby warsztat samochodowy prężnie się rozwijał i nieustannie zdobywał nowych klientów, zadbajmy o to, by mieli oni jak najłatwiejszy kontakt z firmą. Podstawą jest w tym przypadku funkcjonalna i nowoczesna strona internetowa, na której można znaleźć informacje o ofercie firmy, a jednocześnie dane kontaktowe. Ciekawą możliwością, jaką oferuje telefonia internetowa, jest opcja callback, dzięki której klient może sobie zamówić rozmowę z firmowym doradcą wtedy, gdy mu to najbardziej pasuje. Takie rozwiązania są dla klientów nie tylko wygodne, ale również całkowicie bezpłatne. A jeśli nie trzeba płacić za rozmowę, klienci na pewno chętniej i częściej korzystają z takiej możliwości zdobywania informacji o konkretnych usługach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *